مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان گفت: ساخت برنامه‌های پرمحتوا نیازمند بهره‌گیری از ایده‌های هنرمندانه مردمی است .

کیوان الوندی گفت: ساخت برنامه‌های ارزشی و انقلابی کوتاه و پر محتوا از اولویت‌ها است و برای تحقق این مهم به ایده‌های هنرمندانه تخصصی و مردمی نیاز داریم.

 او  در نشست هم افزایی که به میزبانی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان همدان برگزار شد، افزود: پنج پروژه انیمیشنی ملی در مرکز همدان اجرا می‌شود که ایده ناب و زاویه دید متفاوت در تولید محتوای آن بسیار مهم و قابل توجه است.

 مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان ادامه داد: ایده‌های ناب، زاویه دید متفاوت و هنرمندانه در تولید محتوای رسانه‌ای و متناسب با نیاز مخاطبان، از دغدغه‌های اصلی صدا و سیمای مرکز همدان است.

الوندی برنامه «شب‌های روایت» حوزه هنری استان همدان را فعالیتی هنری، پرمحتوا و مردمی دانست و افزود: گسترش ابعاد رسانه‌ای و حضور حداکثری مردم در این برنامه لازم است و صدا و سیمای مرکز همدان در پخش این برنامه آمادگی کامل دارد.

او با اشاره به اینکه واحد انیمیشن صدا و سیمای مرکز همدان با حرکت رو به جلو، پنج پروژه ملی انیمیشنی را در دستور کار دارد، افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود هنری و حضور هنرمندان در حوزه هنری استان همدان، می‌توان پروژه‌های مشترک ساخت انیمیشن را با این نهاد انقلابی پیش برد.

رئیس حوزه هنری استان همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه ماموریت حوزه هنری انقلاب اسلامی، ترویج هنر انقلابی است، گفت: حرفِ هنر انقلاب باید هم حرف حق مسئولان و هم حرف حق عموم مردم باشد و موجب آگاهی کل جامعه شود.

محمدمهدی سموات به نقش آفرینی حوزه هنری انقلاب اسلامی در عرصه جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: اجرای ۲ مجلس مردمی پر آیتم «شب‌های روایت»، تولید پوستر‌های هنری با توجه به اغتشاشات اخیر با رویکرد تبیین و آگاه سازی، برگزاری نمایشگاه پوستر تبیین و آگاه سازی در محیط‌های مختلف، تولید موشن گرافی با موضوع و دغدغه‌های روز، تولید آثار ادبی و دیگر موارد بخشی از فعالیت‌های این نهاد انقلابی در ۲ ماه گذشته است.

در این آیین حجت الاسلام و المسلیمن نظیری، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان، شیوه تبیین را امری تخصصی و حساس دانست و تصریح کرد: شیوه‌های تبیین باید با زبان مخاطب و ابزار هنر به بهترین شیوه ممکن انجام شود تا اثر بخش باشد.

گفتنی است، عقد تفاهم نامه همکاری با موضوع سند زیست بوم استان همدان، همکاری‌های بین سازمانی در تولید محتوا‌های مختلف به ویژه تولید انیمیشن، تولید موشن پوستر و همچنین همکاری در تقویت برنامه «شب‌های روایت» از جمله نتایج این نشست بود.

در پایان این جلسه حجت الاسلام و المسلیمن نظیری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، کیوان الوندی مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان از نمایشگاه پوستر و کاریکاتور با موضوع ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر که در گالری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان همدان برگزار شده است، بازدید کردند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.