معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: با همکاری سیستم بانکی تاکنون ۴۵۰ نفر تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی دریافت کرده اند.

مجیدی جودی گفت: براساس مصوبه شهریور  امسال دولت وام مسکن روستایی را از ۱۰۰ میلیون به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش داد و در آبان  امسال‌  هم اصلاحیه  این تسهیلات صورت گرفته  است.  ۲۲ هزار نفر در هفته گذشته به بانک معرفی شده  و  با حمایت سیستم بانکی هم  ۴۵۰ نفر  تسهیلات مسکن روستایی  را دریافت کرده اند. 

به گفته‌  معاون بازسازی مسکن روستایی  بنیاد مسکن ، طبق این  مصوبه از ۲۴ آبان سال گذشته متقاضیانی که وام ۱۰۰ تومانی گرفتند می توانند امسال مابه التفاوت این تسهیلات را دریافت کنند.

او گفت: در دو  هفته گذشته  ۲۰۰ هزار تقاضای وام ۲۰۰ میلیون تومانی داشته ایم که به مرور  از هفته گذشته ۲۲ هزار نفر معرفی  شده و ۴۵۰ نفر تسهیلات دریافت کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین علی نژاد
۰۵:۱۲ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
لطفا برسی و تحقیقات ویژه در خصوص بی عدالتی های که از ریاست بانک ها به افراد ضعیف و ناتوان صورت گرفته مورد برسی و قضاوت عادلانه شود شخصی به نام نصرت محمودی شماره تماس ۰۹۳۸۷۴۵۲۸۴۰ و شاهد ۰۹۱۹۲۳۶۷۵۹۴ در شهرستان شهریار شهرک امیریه انتهای خیابان ۱۶ متری ولی عصر سمت چپ نبش مشاور املاک آقای زعفرانی نزدیک به ۲ سال است در حال ساختن یک ملک کوچک ۱۵۰ متری را شروع کرده ولی به دلیل درآمد کارگری با یک نیسان سفید تا کنون موفق به آماده کردن یک طبقه هم نشود و به هر بانک و مسولین مراجعه میکند اعلام میکنند که رژیم عوض شد و تمام اعلام های وام به مسکن به افراد های ناتوان و ضعیف از سوی دولت کذب است ولی جالب اینجاست که در عرض یک هفته همه کارکنان و خیانت کاران مسولان بانک خودشان ملک های لاکچری با مجوز های پایان کار سند تک برگی هم دریافت کرده اند این کحای عدالت و عدل است عدالت را شنیده بودیم که در جهان مرده ولی در کشور ایران جنین ظلم و ستمی که از مسولین به افرادهای ظریف و ناتوان روا شده درست نیست این کشور تنها کشوری در کل جهان است که ما مسلمان و دینمان اسلام است و راه پیامبران و خون شهدا را فراموش نمیکنم لطفا مسولین از طریق لطف و آدرس تحقیقات و برسی را انجام و در صورت امکان کمک مالی به ایشان با برگشت مبلغ وام به اندازه دوباره دریافت کنید
من اله توفیق
یا علی مولا مددی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
با سلام و درود
لطفا وام 200تومانی مسکن فرزند سوم را پیگیری فرمايید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
۴۵۰ نفر در ۲۲هزار واقعا عدد بلاییه
آفرین به این جهاد و تلاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۰ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
تا یکماه پیش با ۲۰۰میلیون تومان به احتساب متری چهار میلیون و هشتصد هزارتمن که پیمانکار دریافت میکرد نزدیک ۴۰ متر میشد خونه ساخت!!! الان رو نمیدونم فولاد و گچ و سیمان و...هم با دلار بالا پایین میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
لتر
۲۳:۳۲ ۲۴ آبان ۱۴۰۱
بخدا در شهر ما همچنان میگن خبری نیست چرا مگه دروغ میگن؟ بخدا دیگه فصل کاری تموم شد ، عمر ما هدر شد ، خیانت این مسئولین واقعا قابل بخشش نیست . .. چرا قول و وعده خالی و پوچ می‌دهند ۲۰۰ م الان شاید همون ۱۰۰ تومن یکسال پیش بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۲۴ آبان ۱۴۰۱
خسته نباشید .
زودتر بهشون وام بدین پولشون رو بتونن مصالح بخرن بسازن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۲۴ آبان ۱۴۰۱
خیلییییییی زحمت کشیدید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۴ آبان ۱۴۰۱
450 نفر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار