ورزشکار تیم هندبال چهارمحال و بختیاری از سوی کمیته فنی فدراسیون هندبال به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شد.

موعود بنیادی فرد مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: رضا یادگاری دهکردی ورزشکار استان با دعوت فدراسیون در دومین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال بزرگسالان آقایان که از ۲۶ آبان ماه تا ۳ آذرماه در تهران برگزار می‌شود، حضور می‌یابد.

وی افزود: فدراسیون هندبال درخواست کرده است که هندبالیست اهل استان مدارک اعلام شده و به همراه برگه داشتن تست منفی کرونا پیش از اردو ارائه دهد.

هندبال چهارمحال و بختیاری در ۳ دهه پیش یکی از ارکان اصلی تشکیل دهنده تیم ملی در رده‌های مختلف بود به گونه‌ای که حتی سرمربی و سرپرست تیم‌های ملی از این استان انتخاب می‌شد.

به دلیل نبود حامی مالی، این رشته ورزشی در چهارمحال و بختیاری دچار کمبود اعتبار شد و هر سال بر مشکلات این رشته مهم در استان افزوده شد.

با این وجود در دهه ۹۰ پس از سال‌ها تیم هندبال چهارمحال و بختیاری موفق به صعود به لیگ برتر کشور شد، اما در نهایت به دلیل نبود حامی مالی از گردونه رقابت‌ها کنار کشید.


بیشتر بخوانید


این در حالی بود که در این استان بازیکنان شاخصی وجود داشت که موفق به حضور در لیگ‌های خارجی نیز شدند و حتی تعدادی از بازیکنان جوان استان راهی تیم‌های دیگر لیگ برتری شده بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار