شهردار اردبیل گفت: نرم افزار زیارت مجازی شهدای اردبیل در راستای تولید محتوای دیجیتال برای پیشبرد اهداف فرهنگی گنگره شهدا رونمایی می‌شود.

محمود صفری با اشاره به طراحی و اجرای نرم افزار زیارت مجازی شهدا توسط اداره فناوری و اطلاعات شهرداری گفت: نرم افزار زیارت مجازی شهدای اردبیل در راستای تولید محتوای دیجیتال برای پیشبرد اهداف فرهنگی گنگره شهدا رونمایی می‌شود.

شهردار اردبیل در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام استان اردبیل ادامه داد: این نرم‌افزای با هدف زیارت مجازی قبور شهدا و دسترسی شهروندان به زندگی نامه شهدا و کسب اطلاعات از اسناد مرتبط به شهیدان اردبیل طراحی شده است که از طریق کد کیو. آر و با نصب نرم‌افزار بارکد خوان روی گوشی‌های همراه می‌توانند مزار شهدا را به صورت مجازی زیارت کنند.

صفری با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه تک تک نهاد‌های فرهنگی است، گفت: اگر می‌خواهیم در مقابل دشمن و به صورت نظامی در مرز‌های کشور مبارزه نکنیم باید مقابله به مثل فرهنگی را تقویت کرده و برای برنامه‌های فرهنگی بیش از پیش هزینه کنیم.

او با اشاره به زمان برگزاری کنگره شهدا در استان افزود: کنگره ۳۴۰۰ شهدای اردبیل مردادماه سال ۱۴۰۲ در اردبیل برگزار خواهد شد که تجلیل از بانوان نویسنده دفاع مقدس، ساماندهی تابلو‌های معابر، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، نامگذاری معابر شهری بنام شهدا از فعالیت‌های شهرداری برای برگزاری کنگره است.

شهردار اردبیل گفت: ایجاد گذرگاه شهدا در شورابیل و اختصاص تمامی بیلبورد‌های شهری اردبیل در زمان اجرای کنگره به شهدا از دیگر خدمات شهرداری برای اجرا است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.