معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نسبت دانشجو به اعضای هیات علمی در این دانشگاه را یک به ۱۴.۲۲ اعلام کرد.

هدایتی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ۲۴ آبان ماه در نشست جمعی از اعضای هیات رئیسه این دانشگاه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مرکز امور هیات علمی دانشگاه در یک سال اخیر اظهار کرد: احکام ترفیع پایه سالیانه اعضای هیات علمی و پایه تشویقی و افزایش ضریب سال برای تمامی اعضای هیات علمی دانشگاه صادر شده است.

وی ادامه داد: ۱۶ عضو هیات علمی به صورت پیمانی و ۴۰ عضو هیات علمی به صورت متعهد خدمت و متخصص ضریبk در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان جذب شدند و با این جذب نسبت تعداد دانشجو به کل اعضای هیات علمی این دانشگاه تا آبان ماه امسال به ۱۴.۲۲ رسیده است.

وی افزود: در این مدت ۷، ۱۷ و یک عضو هیات علمی دانشگاه به ترتیب از مرتبه دانشیار به استاد، استادیار به دانشیار و مربی به استادیار ارتقاء مرتبه علمی یافتند و ۷ عضو هیات علمی از پیمانی به رسمی آزمایشی و ۳ عضو هیات علمی از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی تبدیل وضعیت شدند.

کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز با اشاره به نقش مهم اعضای هیات علمی گفت: اعضای هیات علمی به عنوان پشتیبان امور آموزشی، درمانی و پژوهشی یک دانشگاه محسوب می شوند و بدون تلاش و همکاری شما رسیدن به اهداف دانشگاه ممکن نمی باشد، بنابراین نقش شما در افزایش کیفیت آموزش، درمان و پژوهش بسیار مؤثر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.