رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی از شناسایی، قلع و قمع و جلوگیری از ۹۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان گرمی خبر داد.

علی بابازاده با بیان اینکه حفاظت و صیانت از حریم راه بعنوان سرمایه ملی از وظایف مهم راهداران است گفت: در ۷ ماهه گذشته با حضور گشت راهداری در محور‌ها به ۳۰ نفر از متجاوزان و متخلفان حریم اخطار کتبی ابلاغ شده، ۱۹ مورد کارگاه تعطیل،۲۰ عدد تابلو‌های غیرمجاز برچیده و با اخذ دستور قضایی ۱۹ مورد مجوز ساخت و ساز در این شهرستان صادر شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی در بازدید از محور قره آغاج با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۵۶ هزار و ۵۷۷ نفر مسافر از ۴ پایانه مسافربری شهرستان گرمی جابجا شده اند تصریح کرد: این تعداد مسافر توسط ۹۶ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری به مقاصد مختلف جابجا شده اند.

بابازاده جابجایی ۴۵ هزار تن کالا را توسط ۳ شرکت حمل ونقل کالا در ۷ ماهه گذشته از این شهرستان یادآور شد و اظهار کرد: دام زنده، محصولات کشاورزی، انواع چوب و سنگ‌های معدنی از جمله کالای حمل شده است.

او در ۷ ماهه گذشته از اصلاح ۷۸ هزار متر مکعب پیچ‌ها و حذف نقاط حادثه خیز در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان گرمی خبر داد و گفت: در مدت یاد شده ۲۹هزار متر از شیب شیروانی در راه اصلی و فرعی این شهرستان اصلاح شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی اصلاح، تعمیر و ارتقاء ۲۵۲ شاخه گاردریل، علف زنی اطراف تابلو‌ها در کلیه محور‌ها جهت بهبود دید راننده، رنگ آمیزی ۳۳۴ متراز سرعت کاهها، گابیون چینی ۱۱ دستگاه از قرنیز پل راه اصلی، تعمیرو نصب علائم اطلاعاتی دو پایه ۹۶ عدد -تعویض ۹۷۳ عدد علائم فرسوده - تعمیر و نصب ۸۷۵ عدد علائم و رنگ آمیزی ۱۰۵۳عدد از پایه تابلو‌ها را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۷ ماهه گذشته برشمرد.

بابازاده رفع افتادگی ۴۳۲ کیلومتراز شانه راه شهرستان گرمی را در۷ ماهه گذشته یادآور شد و گفت:در مدت یاد شده راهداران ۵۰۰ متر از باند تعریضی نقاط پرحادثه در سرازیری شرفه را اصلاح، لکه گیری و آسفالت ریزی کرده اند.

او با اشاره به اینکه در ۷ ماهه گذشته ادامه بزرگراه برک چای – رضی بطول ۳۸۰/۲ کیلومتر آسفالت ریگلاژی و روکش آسفالت شده گفت:۳کیلومتراز پروژه راه روستایی چرتقلو – دمیرچی خرابه سی نیز بهسازی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی افزود: در مدت یاد شده ۴ کیلومتر از محور گرمی – انگوت توسط راهداران لکه گیری و روکش آسفالت شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.