پیشکسوت فوتبال گفت: حریفان ایران آسان نیستند و تیم‌های بزرگ دنیا هستند اما ما هم باید نشان دهیم که بی دلیل نیست که در رنکینگ ۲۰ دنیا قرار داریم.

حمید درخشان پیشکسوت فوتبال درباره لیست تیم ملی فوتبال برای جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار کرد: به نظرم  این همان   لیستی که انتظار داشتیم و حدس زده می‌شد که این بازیکنان انتخاب شوند. شاید یکی ۲ بازیکن جا مانده باشند، اما این سلیقه سرمربی تیم ملی است و باید به آن احترام بگذاریم.

درخشان درباره انتقادانی بابت  انتخاب ۴ دروازه بان و حضور علی کریمی  مطرح شده است، گفت: شاید دلیل حضور ۴ دروازه بان در لیست تیم ملی مصدومیت باشد که در صورت آسیب دیدگی دروازه بان اصلی از گلر دیگری استفاده شود. علی کریمی هم در خارج از کشور بازی کرده و شاید دلیل انتخاب او لژیونر بودنش باشد. به هر حال باید به انتخاب کی روش احترام بگذاریم.

او درباره حضور ابولفضل جلالی و خط خوردن میلاد سرلک  در لیست تیم ملی فوتبال بیان کرد: جلالی یک بازی در تیم ملی فوتبال انجام داد و همان ملاک انتخاب کی روش قرار گرفت و او را در لیست نهایی قرار داد. او در مسابقات لیگ هم بازی‌های خوبی انجام داده است. علاوه بر این، میلاد سرلک در پستی بازی می‌کند که بازیکنان خوبی در تیم ملی در این پست حضور دارند. سرلک بازیکن خوبی است و جا دارد تا در جام جهانی بعدی حضور یابد.

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه بازیکنی به لیست تیم ملی فوتبال اضافه می‌شود، گفت: بعید می‌دانم  نفری به این لیست اضافه شود، چرا که آخرین مهلت اعلام لیست نهایی تیم ملی فوتبال برای جام جهانی تا روز دوشنبه بود.   

درخشان درباره شرایط تیم ملی فوتبال در آستانه مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار کرد: تیم ملی فوتبال وضعیت خوبی دارد و بازیکنان فکر و ذکرشان باید این باشد که بازی خوبی انجام بدهند و با تمام وجود بازی کنند و باعث سربلندی و افتخار فوتبال کشورمان شوندو مردم کشورمان را خوشحال کنند.

او درباره ارزیابی اش از حریفان تیم ملی فوتبال  در جام جهانی قطر گفت: حریفان ایران آسان نیستند و تیم‌های بزرگ دنیا هستند. بازی  در این مسابقات راحت نیست و باید تلاش مضاعف کنیم که بازی‌های خوبی ارائه بدهیم. همچنین نشان بدهیم که بی دلیل نیست که در رنکینگ ۲۰ دنیا قرار داریم.

درخشان درباره اینکه تیم ملی فوتبال شانس صعود از گروهش در جام جهانی را دارد، گفت: بله، ما هم همانند سایر تیم‌ها شانس صعود داریم. بازیکنان باید تلاش خود را چند برابر کنند تا بتوانند به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی راه یابند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۴ آبان ۱۴۰۱
مرد همیشه در دسترس:
آقای درخشان کارمند باشگاه خبرنگاران ایت یا بیکار .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۴ آبان ۱۴۰۱
خدایی اگه واقع بین باشیم نباید ایران رنک ۲۰دنیا باشه جایگاه واقعی ما تیم چهلم دنیا باشیم
آخرین اخبار