عباس زاده گفت: سازمان همیاری شهرداری ها باید با بهره گیری از ظرفیت های استان و با کار مبتنی بر تعاون، قدم های مؤثری را در جهت توسعه استان بردارد.

عباس زاده معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در جلسه تکریم و معارفه مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان با اشاره به آیه ۱۴ سوره آل عمران گفت: انسان تا آخرین لحظه عمر خویش نیز از حالتی به حالت دیگر در حال تودیع و معارفه است به عنوان نمونه از حالت بیسوادی تودیع و به حالت با سوادی معارفه می‌شود و یا از حالت بیماری تودیع و به حالت سلامت معارفه می‌شود و این مهم در همه مراحل زندگی انسان جاری و ساری است.

او افزود: عیار اهل تقوا از این طریق برای خداوند مشخص می‌شود و این مسئله تذکری برای ما است تا بتوانیم خود را برای تودیع نهایی آماده نموده، سربلند از این دنیا برویم.

عباس زاده  عملکرد مدیرعامل سابق سازمان همیاری شهرداری‌های استان را مثبت ارزیابی کرد و با تأکید بر این که با توجه به شرایط مترتب بر این سازمان، فعالیت‌های خوبی در این مجموعه صورت گرفته، بیان کرد: اعضای جدید هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های استان در این دوره، دورنمای شایسته‌ای را برای این سازمان تعریف کرده اند لذا باید با کار و تلاش مضاعف این سازمان به جایگاه واقعی خود برسد و در این جهت از ظرفیت‌های قانونی و کاری خود نیز برای ارتقاء شهرداری‌ها بهره ببرد.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: خراسان جنوبی از محرومیت‌های مزمن رنج می‌برد لذا رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر به جنوب خراسان از مسئولین می‌خواهند که به این خطه سفر کرده و در جهت رفع محرومیت‌های موجود، اقدامات اساسی انجام دهند.

او عنوان کرد: یکی از محرومیت‌های استان، ضعف در ارائه خدمات عمومی بویژه در حوزه مأموریتی شهرداری هاست لذا ارائه این نوع خدمات به شهروندان باید ارتقاء یابد.

عباس زاده تصریح کرد: با توجه به عضویت شهرداری‌های استان در این سازمان، این مجموعه باید با کار مبتنی بر تعاون که نفعش به عموم مردم استان نیز می‌رسد و با بهره گیری از ظرفیت‌های خطه زرخیر خراسان جنوبی چون مرز، معادن و... اقدامات مؤثری را در جهت توسعه استان بردارد.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: سازمان همیاری شهرداری‌ها باید با اقدامات خلاقانه و با بهره گیری از ظرفیت فعالیت‌های اقتصادی در جهت تولید ثروت که به صورت باقیات الصالحات باقی خواهد ماند، گام بردارد.

در پایان این مراسم از تلاش‌های قلی زاده مدیر عامل سابق سازمان همیاری شهرداری‌های استان تقدیر و فاطمی به عنوان مدیر عامل این سازمان معارفه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.