معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: کشور ایران در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های قابل توجهی داشته و این افزایش توان داخلی در همه بخش‌ها، دشمن را وادار به دسیسه کرده است.

محمدسبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام در آیین تکریم و معارفه سرپرست دفتر امنیتی انتظامی استانداری ایلام اظهار کرد: وظیفه‌شناسی و تکلیف گرایی لازمه مدیریت در نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه هوشیاری مردم، توطئه‌های جبهه استکبار علیه نظام را با شکست مواجه کرده است، افزود: هرکسی در هر موقعیتی که قرار گرفته باید با نگاه مسئولیت پذیری به برنامه‌ها و عملکرد خود نگاه کند و متناسب با جایگاه، پاسخگوی عملکرد خود باشد.

حسنی بیان کرد: کشور ایران در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های قابل توجهی داشته و این افزایش توان داخلی در همه بخش‌ها، دشمن را وادار به دسیسه کرده است.

معاون استاندار ایلام بیان کرد: سناریو‌های از پیش تعیین شده بطور مستمر بر روی میز دشمن بوده و اخیراً هم شاهد آن بودیم، اما با هوشیاری مردم، این دسیسه‌ها با شکست مواجه شدند.

در پایان این آیین از زحمات جوهر نادری قدردانی و عبدالرضا حسن‌پور به عنوان سرپرست دفتر امنیتی و انتظامی استانداری ایلام معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.