رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: بیش از ۱۶۸ هزار هکتار گندم، جو و کلزا در استان کشت شده است.

سید عماد شاهرخی گفت: تاکنون ۲۶ هزار هکتار گندم آبی، ۱۰۴ هزار هکتار گندم دیم، ۳۱۰۰ هکتار جو آبی، ۳۳ هزار هکتار جو دیم و ۲۱۰۰ هکتار دانه روغنی کلزا در سطح اراضی کشاورزی استان کشت شده است.

وی همچنین خطاب به مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها، افزود: جلسات رفع تداخلات به‌صورت مستمر حتی در روز‌های تعطیل و ایام غیر اداری نیز برگزار شوند و آراء قطعی امور اراضی شهرستان‌ها مورد بررسی و رسیدگی قرار بگیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در خصوص وضعیت کود اضافه کرد: رمز موفقیت کشاورزان پیشرو در افزایش میزان و مقدار کوددهی نیست بلکه به‌موقع و درست کوددهی می‌تواند نقش بسزایی در تولید ایجاد کنیم و در حال حاضر از نظر تأمین کود مشکل خاصی وجود ندارد.

شاهرخی بر نقش کارشناسان پهنه در موفقیت این طرح اشاره کرد و گفت: با تقسیم کار و ایجاد انگیزه بین رؤسا و کارشناسان مراکز با استفاده از همه امکانات و ظرفیت‌ها در راستای افزایش تولید و خدمات‌رسانی گام برداریم.

وی به وظیفه مدیریت هماهنگی ترویج اشاره و عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های موجود، تجربیات کشاورزان پیشرو، توصیه‌های کارشناسان پهنه و ترویج به‌موقع آن می‌توانیم به جهش در تولید و نتیجه مطلوبی برسیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.