پایانه لجستیکی و پشتیبانی در بنادر غرب هرمزگان ایجاد می‌شود

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: پایانه لجستیکی و پشتیبانی با مشارکت بخش خصوصی در بنادر غرب استان ایجاد خواهد شد.

مرتضی سالاری گفت: ایجاد پایانه لجستیکی و پشتیبانی در بنادر غرب استان با مشارکت بخش خصوصی، زمینه حضور شرکت‌های بین‌المللی فعال در بخش صادرات مواد معدنی و مصالح ساختمانی را تقویت خواهد کرد.

سالاری گفت:افزایش میزان سازگاری اقتصادی شهر و بندر، افزایش ظرفیت دپوی کالا و کانتینر و توسعه پسکرانه بندر از اولویت‌های مهم سازمان بنادر و دریانوردی در اجرای این طرح لجستیکی است.

سالاری گفت:ایجاد این پایانه لجستیکی و پشتیبانی در غرب استان هرمزگان نه تنها به عنوان فرصتی برای بهره‌وری اقتصادی سواحل و ایجاد اشتغال و همچنین مدیریت ترافیک در این منطقه دارای اهمیت است، بلکه با جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی می‌توانیم به رشد و توسعه اقتصادی این منطقه نیز کمک کنیم.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان همچنین از انجام مطالعه امکان سنجی و جانمایی بندر بزرگ غرب هرمزگان به عنوان مگاپورت جنوب ایران به مساحت ۷۰۰ هکتار در ۲۵ کیلومتری غرب شهرستان بندرلنگه خبر داد، گفت: با انجام این طرح مطالعاتی نقش شهرستان بندرلنگه و غرب استان در تقویت اقتصاد کشور افزایش خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار