دبیر جشنواره دوست من کتاب در همدان از ارسال ۲۹۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

مسعود طاهری‌عضد با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه شاعران و نویسندگان در سه گروه سنی است، گفت: گروه سنی کودکان ۷ تا ۱۲ سال، نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال و بزرگسالان ۱۸ سال به بالا برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه خیران کتابخانه‌ساز و کتابیاران بخش ویژه‌ای است که برای جشنواره در نظر گرفته شده است، گفت: در هر بخش به سه برگزیده در سه گروه سنی، ۱۵ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر و تندیس اعطا خواهد شد.

دبیر جشنواره دوست من کتاب در همدان با اشاره به اینکه تمام کودکان، نوجوانان و فعالان حوزه ادبیات کودک و نوجوان کشور می‌توانند در جشنواره شرکت کنند، گفت: فعالان می‌توانند با موضوعاتی، چون کتاب و کتابخوانی، کتابخانه یا خیران کتابخانه‌ساز و کتابیاران و کتابداران در این جشنواره شرکت کنند.

طاهری عضد دبیر جشنواره دوست من کتاب در همدان با اشاره به اینکه آثار بخش کودکان به طور جداگانه و با معیار‌های گروه سنی"الف" و "ب"، سنجیده و داوری می‌شود، گفت: در هر بخش شعر و داستان به هر برگزیده ۱۰ میلیون ریال جایزه به همراه لوح و تندیس جشنواره اهدا خواهد شد.

او گفت: آثار بخش شاعران و نویسندگان نوجوان، نیز به صورت جداگانه و با معیار‌های گروه سنی "ج"و" د"، سنجیده می‌شود و در هر بخش شعر و داستان به هر نوجوان برگزیده ۱۵ میلیون ریال جایزه به همراه لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا می‌شود.

طاهری عضد گفت: آثار بخش شاعران و نویسندگان بزرگسال نیز با معیار‌های گروه سنی بزرگسالان، سنجیده و داوری می‌شود و به نفر اول ۳۰ میلیون ریال، نفر دوم ۲۵ میلیون ریال، نفر سوم ۲۰ میلیون ریال، جایزه و به هر نفر لوح تقدیر و تندیس تعلق می‌گیرد.

او با اعلام اینکه علاقمندان تا ۱۷ اسفندماه سال جاری برای ارسال آثار فرصت دارند، گفت: متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را به شماره ۰۹۳۷۸۵۶۸۳۸۸ در پیام‌رسان‌های ایتا یا بله و یا به ایمیل mahfel ۲ hamadanpl.ir ارسال کنند و همچنین می‌توانند در پیام‌رسان بله از طریق لینک ble.ir/join/ngvlodazzd در گروه "محفل ادبی هگمتانه" اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان عضو شوند.

برچسب ها: جشنواره ، کتابخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.