مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از افزایش ۲ برابری امانت‌گیری کتاب در استان اردبیل طی ۶ ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

پروانه رضاقلیزاده گفت: خوشبختانه فرهنگ کتاب‌خوانی در استان اردبیل رو به رشد است و مردم گرایش خوبی به‌سمت کتاب‌خوانی دارند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در جریان بازدید رئیس‌کل دادگستری استان از کتابخانه مرکزی اردبیل افزود: در ۶ ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از ۲ برابر کتاب از سوی اهالی استان اردبیل به امانت گرفته شده است.
کتاب‌خوانی از عوامل اصلی در کاهش آسیب‌های اجتماعی است

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو، رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل نیز در این بازدید بیان کرد: مسلما افزایش فعالیت‌های کتاب‌خوانی و گرایش جوانان و نوجوانان به کتاب‌خوانی، از موثرترین راهکار‌های مقابله با تهدیدات فضای مجازی است.

او تصریح کرد: کتاب‌خوانی همچنین از عوامل اصلی در کاهش آسیب‌های اجتماعی است که می‌تواند در کاهش میزان ورودی پرونده‌ها به محاکم قضایی نیز بسیار موثر باشد.

گفتنی است؛ در جریان حضور رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل در کتابخانه مرکزی اردبیل، تفاهم‌نامه همکاری بین دادگستری کل و کتابخانه‌های عمومی استان امضا شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.