مدیرکل ثبت احوال اردبیل از فعالیت سامانه سهیم با رویکرد الکترونیکی کردن خدمات و کاهش مراجعات حضوری مردم در استان خبر داد.

شهرام رسولی گفت: در این سامانه ۹خدمت ثبت احوال به صورت الکترونیکی به شهروندان ارائه می شود و برنامه‌ریزی شده تا خدمات بیشتری در این سامانه گنجانده شود.

مدیرکل ثبت احوال اردبیل می گوید: علاوه بر اطلاعات خانواده، خدماتی نظیر ثبت نام کارت هوشمند ملی ،تغییر نشانی ،درخواست تغییر نام ،گواهی تجرد ،مدارک پیدا شده ،ثبت شکایت و  قوانین و مقررات سازمان قابل مشاهده است.

به گفته او، این سامانه به عنوان پنجره واحد ارائه خدمات سازمان و در راستای دولت الکترونیک راه اندازی شده که دارای نرم افزار جهت نصب بر موبایل نیز بوده و قرار است خدمات مختلف سازمان از این طریق به صورت غیرحضوری انجام شود.

خدمات مهم و  پایه ای ثبت احوال برای خدمات تمام دستگاه‌های اجرایی بسیار مهم است و تمامی مراکز ارائه خدمات از اطلاعات هویتی ثبت احوال برای سهولت و اطمینان در خدمات دهی استفاده می‌نمایند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.