رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ها، دعاوی و شکایات مردم در اولویت امور قضایی قرار گیرد.

مهدی مهر انگیز در بازدید از دادگستری شهرستان گناوه در ابتدا با حضور در در شعب دادگاه و دادسرای حوزه قضائی گناوه با هریک از کارکنان اداری و قضائی از نزدیک دیدار و ضمن استماع مسائل و مشکلات آنها، عملکرد هریک از شعب را مورد بررسی قرار داد و توصیه‌های لازم در خصوص رفع ایرادات در جهت ارتقا سطح عملکرد را ارائه داد.

او این بازدید با اشاره به نحوه و کیفیت رسیدگی به پرونده‌های قضائی گفت: همکاران علاوه بر رسیدگی پرونده‌ها با سرعت و دقت لازم، باید به منظور کاهش اطاله دادرسی تمام تلاش خود را به کار گیرند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در ادامه این بازدید، وضعیت بایگانی و نگهداری پروندها را مورد بررسی قرار داد و توصیه‌های لازم به منظور روند بهتر امور از جمله ردیف و مشخصات پرونده و نحوه چینش پرونده‌ها را ارائه کرد.

مهرانگیز افزود: کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ها و رسیدگی سریع به دعاوی و شکایات مردم و پرهیز از اطاله دادرسی و طولانی کردن روند دادرسی باید در اولویت امور قضائی قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.