معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در دی‌ماه چهارمحال و بختیاری میزبان پنج شهید گمنام است، اظهار کرد: فرمانداران شهرکرد، لردگان، کوهرنگ، فلارد و فارسان پیگیر فراهم کردن زیرساخت‌ها باشند.

محسن حسین میرزایی ۲۲ آبان‌ماه در جلسه ساماندهی یادمان‌های شهدای گمنام در چهارمحال و بختیاری با موضوع "جانمایی مکان برای خاکسپاری شهدای گمنام" با اشاره به اینکه یکی از توفیقات برای هر شهر و روستا حضور شهدای گمنام است، عنوان کرد: پنج نقطه از استان به‌زودی میزبان شهدای گمنام و تشییع و تدفین این شهدا است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: قبل از تشییع و تدفین شهدای گمنام در پنج نقطه استان باید زیرساخت‌ها فراهم شود، اراضی در نظر گرفته شده، نباید معارض داشته باشند، دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید محل تدفین را قبل واگذاری بازدید کنند.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه فرمانداران شهرستان‌هایی که میزبان شهدای گمنام هستند باید قبل از مراسم تدفین و تشییع زیرساخت‌های لازم از جمله جاده دسترسی، آب، برق و ... را برای احداث یادمان فراهم کنند، عنوان کرد: باید بهترین مکان برای تدفین شهدای گمنام در نظر گرفته شود.

حسین‌میرزایی با بیان اینکه در دی‌ماه چهارمحال و بختیاری میزبان پنج شهید گمنام است، خاطرنشان کرد: در پنج نقطه مشخص شده باید سریعا زیرساخت‌ها فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه آرامش و امنیت کنونی کشور مدیون شهدا هستیم، یادآور شد: باید برای استقبال و تشییع شهدا شاهد برنامه‌ریزی پرشور و پرشعور باشیم، فرمانداران شهرکرد، لردگان، کوهرنگ، فلارد و فارسان پیگیر فراهم کردن زیرساخت‌ها باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۲۰:۲۱ ۲۲ آبان ۱۴۰۱
این بزرگواران و عزیزان عاشق و دلداده در راه یار نازنین ،در شهرک شیدا و دانشگاه شهرکرد و یا کوه جهان بین ،خاکسپاری شوند.
راهشان مانا و جاودان و پایدار باد
آخرین اخبار