رئیس ستاد کنگره ملی بزرگداشت ۶۰۹۰ شهید استان قم از برگزاری این کنگره در روز پنج شنبه ۲۶ آبان در مسجد مقدس جمکران خبر داد.

رئیس ستاد کنگره ملی بزرگداشت ۶۰۹۰ شهید استان قم امروز در نشست خبری با اشاره به برگزاری این کنگره در روز پنج شنبه ۲۶ آبان در مسجد مقدس جمکران گفت: آمادگی کاملی برای برگزاری این رویداد مهم فرهنگی داریم.

علی اکبر خوش گفتار با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های متنوع قبل از برگزاری کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان گفت: در قالب برگزاری این کنگره با بیش از ۴ هزار خانواده شهید و ایثارگر دیدار داشته ایم و خاطرات شفاهی آنان ثبت شده است.

ا‌و با بیان اینکه برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس آثار و محصولات متنوعی در قالب‌های مختلف هنری با رویکرد رسانه‌های نوین تهیه و آماده انتشار شده است، افزود: سه فیلم سینمایی در خصوص شهدای استان قم در حال ساخت است که دو فیلم آن در خصوص زندگی سردار شهید مهدی زین‌الدین و یک فیلم نیز با موضوع شهدای عملیات کربلای ۴ است.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان گفت: ده‌ها عنوان کتاب پیرامون شهدای استان طی سه سال گذشته به رشته تحریر درآمده که پنج اثر آن به خط بریل است.

سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) هم با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل نوجوان و جوان گفت: جاری شدن نام و فرهنگ شهید و شهادت در خانواده‌ها مهم‌ترین هدف این کنگره است.

سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم با اشاره به نامگذاری ۸۲ درصد از معابر شهری به نام مبارک شهدا گفت: ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای تسهیل حضور مردم در کنگره، پیش بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۲ آبان ۱۴۰۱
جاویدان بادایران عزیزما شهدانورهستندماراه گم نخواهیم کرد