در سه ماهه دوم امسال، ۵۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر در شهرستان سامان نصب شده است.

فرج الله آقایی مدیر امور برق سامان گفت: نصب ۵۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر در شهرستان، نصب چهار دستگاه ترانسفورماتور جهت خط پدافندی عمان و فدک جهت انتقال آب آشامیدنی، احداث خط برق رسانی ۲۰ کیلو ولت از طریق کابل خود نگهدار در روستای قوچان به منظور جداسازی مصرف بارکشاورزی از مصرف خانگی، آغاز عملیات اجرایی پروژه تبدیل سیم به کابل خودنگهدار در روستای شوراب صغیر به طول ۱۵ کیلومتر و روستا‌های دشتی و چم جنگل به طول پنج کیلومتر و احداث فیدر جدید از پست فوق توزیع جهت برق رسانی به شهرک بادامستان سامان از پروژه‌های برق رسانی این شهرستان در سه ماهه دوم امسال بود.


بیشتر بخوانید


وی، احداث خط دو مداره و تک مداره مسیر شوراب صغیر به شوراب کبیر به منظور بهینه سازی و رفع افت ولتاژ احتمالی در روستا‌های منطقه و جداسازی مصرف کشاورزی از مصرف خانگی و تعویض ۲۰۰ دستگاه کنتور تک فاز مکانیکی به دیجیتالی را از دیگر پروژه‌های اجرایی این شهرستان بیان کرد.

آقایی افزود: احداث و بهینه سازی شبکه و نصب انشعاب برق در گلزار شهدای روستا‌های چم خرم، چم زین، مارکده، چم چنگ و سوادجان به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: طرح هرس درختان در شهرستان سامان با توجه به برداشت محصولات و آغاز فصل بارندگی با هدف جلوگیری از بروز خاموشی‌های ناخواسته اجرا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار