زاکانی گفت: دشمنان از هیچ تلاشی برای جنگ داخلی، شکاف قومی و مذهبی پرهیز نکردند و به ائمه اطهار نیز هتک حرمت کردند.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در یکصد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: برنامه چهارم شهری تفاوت بسیاری با برنامه‌های قبل خود دارد و این برنامه در حداکثر کمتر از ۳ ماه تنظیم شده است و با تلاش بیش از ۲۰۰ نفر از مدیران و خبرگان شهرداری تنظیم شده است.

وی ادامه داد: اگر برنامه قبلی ۲ سال و نیم طول کشید تا تنظیم شود برنامه جدید در اثنای آشوبگری‌ها تنظیم شد و این آشوب‌ها ما را از توجه به شهر ناامید نکرد.

زاکانی گفت: آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه و دنباله‌های شوم و نامبارک آن‌ها و اسرائیل غاصب و حکومت کودک کش آل سعود تلاش کردند این آشوب‌ها را به نظام اسلامی تحمیل کنند، اما بار دیگر ملت رشید ایران مدال افتخار به گردن انداخت و دشمنان ما ناامید شدند.

شهردار تهران با اشاره به شهدای شاهچراغ اظهار کرد: دشمنان از هیچ تلاشی برای جنگ داخلی، شکاف قومی و مذهبی پرهیز نکردند و به ائمه اطهار نیز هتک حرمت کردند.

زاکانی با اشاره به ٤ تحول در برنامه‌های خود بیان کرد: تحول اول تحول درون زا است که این تحول منجر به تحول مدیریت شهری از یک نهاد خدماتی به یک نهاد اجتماعی است

شهردار تهران با اشاره به تحول دوم گفت: تحول دوم کالبدی بود و به دنبال این هستیم تا شهر ما الگو شود و در این تحول ابر پروژه نوسازی شهر بر مدار حمل و نقل عمومی است و امروز شهر از بدمسکنی و بی هویتی و بافت فرسوده رنج می‌برد و برهمین اساس نوسازی شهر بر مدار حمل و نقل عمومی در دستور کار قرار دادیم و ۱۰ کلان پروژه را در این ابر پروژه قرار دادیم.

وی با اشاره به تحول سوم شهر تهران بیان کرد: تحول روحی به عنوان سومین تحول شناخته شده است و توجه ما بصورت توامان به به کالبد و روح شهر است و هدف شهر الگو و تغییر زندگی به سبک ایرانی اسلامی است مشارکت شهروندان بر محور نخبگان برای اداره شهر ابر پروژه این بخش است.

زاکانی ادامه داد:شهر باید به مردم تحویل داده شود و مقدمه اعتماد مردم به شهرداری جز با خدمتگذاری ممکن نخواهد بود تلاش ما دین بود که در این مسیر این ابر پروژه شهر پیشرفت و آبادانی داشته باشد و برهمین اساس ۱۰ کلان پروژه مطرح شد.

وی با اشاره به تحول چهارم گفت: تحول فناورانه به عنوان تحول آخر و برای شهر هوشمند است و ابر پروژه آن پیشرفت شهر، آبادانی و رشد شهر بر مدار نیاز شهروندان با تکیه بر نوآوری است و برهمین اساس مقدمات ارتقای سازمان فناوری و مقدمه شکل گیری سازمان فناوری‌های نوین رقم خورد.

شهردار تهران گفت: از ۳۷۸ حکم برنامه سوم ۲۶۱ حکم را هدفگذاری کردیم و علت آن این بود که ویژگی دیگری از کار را رخ کنیم و امیدواریم بتوانیم بتوانیم برنامه‌ای را با اولویت حمل و نقل عمومی، هوشمندسازی، ارتقای فرهنگ منجر به ایجاد شرایط خوبی در شهر شویم.

شهردار تهران یادآور شد‌: پروژه شهید متوسلیان در جهان نظیر ندارد و افتخاری است که انشالله محقق خواهد شد.

وی با اشاره به تجمیع ظرفیت سازمان‌ها در مناطق گفت: این خدمات بصورت هفتگی و در روز چهارشنبه‌های خدمت انجام می‌شود و توجه دو چندانی به کارکنان شهرداری خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار