سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: ۸۱ هزار و ۸۹۲ نفر در طرح نهضت ملی مسکن نام نویسی کردند.

هادی باقری با بیان اینکه سهمیه کل این استان در طرح نهضت ملی مسکن در هر سال ۴۰ هزار و ۹۲۷ نفر است، گفت: باید سالانه ۱۰ هزار و ۲۳۱ واحد مسکونی تحویل مردم شود.

وی افزود: ساخت هزار و ۲۲۴ واحد در محله ۳۴ منظریه آغاز شده و در مرحله سقف و ستون است.


بیشتر بخوانید


سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: مردم به صورت مرحله به مرحله هزینه ساخت را واریز می‌کنند و کمک دولت هم به صورت همزمان به طرح تزریق می‌شود.

باقری افزود: با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی، باید آورده افزایش یابد، اما صحبت‌هایی مبنی‌بر افزایش تسهیلات وجود دارد که درصورت افزایش، از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

وی گفت: همه واحد‌های مسکونی این طرح در منظریه ساخته می‌شود، چون زمین‌های واگذار شده باید جزء منابع ملی، در حریم شهر و قابلیت مسکونی شدن داشته باشد.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: طرح‌ها به‌صورت ۲۴ ماهه تحویل پیمانکار شده است و اگر پیمانکاران به‌درستی کار کنند و مردم هم پول را به موقع واریز کنند، اواخر شهریور سال آینده واحد‌های مسکونی آماده تحویل می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار