طبق پیش بینی سازمان هواشناسی در روز یکشنبه تداوم آلودگی هوا را در تهران خواهیم داشت و روز‌های دوشنبه و سه شنبه به سبب وزش باد و از غلظت آلودگی هوا کاسته می‌گردد.

یکشنبه در برخی نقاط استان‌های گلستان، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی ،یزد، کرمان، اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش باران رعدوبرق، وزش باد شدید موقت در نقاط مرتفع و سردسیر بارش برف و در نقاط مستعد گردوخاک پیش بینی می‌شود.

دوشنبه تقریبا جوی آرام در غالب مناطق کشور خواهیم داشت سه شنبه در استان‌های گیلان و اردبیل، چهارشنبه در نواحی غربی و مرکزی کشور، برخی نقاط شمال غرب و جنوب غرب و دامنه‌های مرکزی رشته کوه البرز و پنجشنبه علاوه بر این مناطق در برخی نقاط جنوبی کشور بارش بیش بینی می‌شود.

روز‌های یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس و روز سه شنبه دریای خزر مواج است. همچنین در روز یکشنبه تداوم آلودگی هوا را در تهران خواهیم داشت و روز‌های دوشنبه و سه شنبه به سبب وزش بلا و از غلظت آلودگی هوا کاسته می‌گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بدون نام
۱۹:۴۷ ۲۲ آبان ۱۴۰۱
هوا واقا آلودس ، لطفا تعطیل کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۲ آبان ۱۴۰۱
شما چرا با این الودگی مدارس و تعطیل نمیکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۲ آبان ۱۴۰۱
بلا به دور ایشالا!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۲ آبان ۱۴۰۱
متاسفانه بیشتر آلودگی هوا از خودروها است ودر ارتباط با رفتارهای بد ترافیکیست تعدا خودرو خیلی زیاد شده وبجای اینکه نظم حرکتی بیشتر گردد ومسیرهای هرشخصی مشخص گرددبدتر شده و متاسفانه بیشتر خلاف ها و عدم رعایت نظم از سوی رانندگان بیحوصله جوان است.نمونه ان را میتوانم بگویم که مسیر بعدی در سمت چپ می باشد برای زود عبور نمودن طرف میرود از منتهی الیه سمت راست گردش بچپ و جلوی رانندگانی را که قصد عبور مستقیم دارن را قیچی میکنن و همین امربا توجه به زیاد بودن خودروها باعث ترافیک در بلوار مربوطه وبتبع ان در سایرگذرگاهها میگردد نمونه ان در تقاطع نیایش وولی عصر ودوربرگردان ارمغان در نلسون ماندلا است .مسولین محترم شهری بررسی نموده وبنظر من آموزشها از صدا وسیما عالی خواهد بود.دیگر نمونه سبز و قرمز شدن چراغ هابی راهنمیی همزمان البته در این مورد بیشتر باید فرهنگسازی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۲ آبان ۱۴۰۱
با سیاست ویرانگر افزایش جمعیت بدون در نظر گرفتن شرایط اب و هوایی و توزیع نامناسب جمعیت در کشور، میلیونها نفر از کمترین حق انسانی یعنی نفس کشیدن در هوای پاک محرومند.
آخرین اخبار