نماینده سابق پارلمان بلژیک با اشاره به پیامد‌های تحریم‌های اروپا علیه روسیه گفت: اروپایی‌ها گرفتار تنزل شدید شاخص‌های زندگی شده اند.

«آلکس دستیژ» که سابقه ۱۶ سال عضویت در پارلمان بلژیک را دارد و هم اکنون نماینده پارلمان منطقه‌ای بروکسل است، گفت: اروپایی‌ها دچار افت وحشتناک شاخص‌های زندگی شان شده اند.

به گزارش راشاتودی، این نماینده سابق پارلمان بلژیک افزود:​ در حالی که آمریکا تقریبا از پیامد‌های این جنگ و تحریم‌های روسیه در امان مانده است، از فروش جنگ افزار به اوکراین سود می‌برد و تحریم‌ها (علیه روسیه) اتحادیه اروپا را به فقر می‌کشاند.

دستیژ همچنین گفت: ما باید برای حفظ منافع اروپا و مردم اروپا، با روش تند و افراطی زلنسکی​، رئیس جمهور اوکراین مخالفت کنیم و درباره تنش میان اوکراین و روسیه گفتگو نماییم و تحریم‌ها (علیه روسیه) را برداریم.

سیاستمدار بلژیکی تاکید کرد:​ واشنگتن در حال کشاندن اروپا به منطقه خطر است. به سود اتحادیه اروپاست که سیاست هایش را تغییر دهد.

او افزود: دولت بایدن در حال کشاندن ما به جنگ ویرانگر با روسیه است. غرب با این روش در حال از میان بردن منافع خود و منفور ساختن خود در جهان است. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه آنچنان که رسانه‌های غربی مدعی اند منزوی نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۲ آبان ۱۴۰۱
خداروشکر.. ازاینم بیچاره تر بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۲ آبان ۱۴۰۱
فقر و جنگ همیشه سوغات شما غربیها واسه ما بوده! حالا خودتونم یه کم ازش بچشید به جایی برنمی خوره!
آخرین اخبار