مدیر کل بهزیستی ایلام گفت: زنان و دختران عمده‌ترین مراجعان و تماس گیرندگان با مراکز مشاوره حضوری و تلفنی این اداره کل را تشکیل می‌دهند.

حسین نورعلیوند، مدیر کل بهزیستی ایلام گفت:  در هفت ماهه امسال در مجموع بیش از ۱۰هزار ایلامی از خدمات مشاوره این اداره کل برخوردار شده اند،

وی افزود: از این تعداد، بیش از سه هزار نفر از طریق تماس با خط مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ و بیش از هفت هزار نفر نیز از خدمات مشاوره حضوری استفاده کرده اند.

نورعلیوند عمده‌ترین و بیشترین علت مراجعه مخاطبان با مراکز مشاوره این اداره کل را اختلالات خانوادگی، خلقی، افسردگی، مشکلات بین فردی با همسر، تربیت کودک، تحصیلی و ازدواج عنوان کرد.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام همچنین به خدمات مشاوره حضوری این اداره کل اشاره کرد و گفت: هم اینک ۳۱ مرکز مشاوره خصوصی و چهار مرکز مشاوره دولتی در استان با نظارت این اداره کل فعالیت دارند.

 وی ادامه داد: مجتمع خدمات مشاوره این اداره کل در مرکز استان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش سطح رضایتمندی از زندگی و گسترش فرهنگ مشاوره در زمینه‌های مختلف مشاوره خانواده، کودک، پیش از ازواج، زوج درمانی، فردی و روان درمانی، شغلی و تحصیلی به عموم مردم ارایه خدمت می‌کند.

برچسب ها: بهزیستی ، مشاوره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.