دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از کشف ۳۴۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه از یک کامیون باری در محور بم به کرمان خبر داد.

 بهنام جعفری زاده گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم در مسیر این شهرستان به کرمان به یک دستگاه کامیون باری مشکوک می‌شوند و جهت بازرسی به پارکینگ حاشیه جاده منتقل می‌شود.

او افزود: در این حین راننده قصد فرار داشته است که با هوشیاری ماموران از فرار وی جلوگیری می‌شود.

این مقام قضایی با بیان اینکه متهم ساکن یکی از استان‌های غربی کشور است و قصد انتقال این مواد را به مرکز کشور داشته است، گفت: ارزش ریالی مواد مکشوفه بالغ بر ۴۴۰ میلیارد ریال می‌باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم تصریح کرد: پرونده به شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بم ارجاع شده و متهم به اتهام حمل ۳۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه تفهیم اتهام شده و با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی و تحقیقات در حال انجام می‌باشد.

جعفری زاده تاکید کرد: برخی افراد به منظور تحصیل درآمد نامشروع، نظم و امنیت جامعه را در معرض مخاطره قرار می‌دهند که علاوه بر برخورد قاطع قضایی، شناسایی و ضبط کلیه اموالی که از آن جرم بدست آورده اند نیز در دستور کار می‌باشد.

او بیان کرد: دادستانی اجازه نخواهد داد عناصر ناامنی نظم وامنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند و با سوداگران مرگ با قاطعیت برخورد قضایی خواهد شد.

برچسب ها: مواد مخدر ، دادستانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.