۷۰۰ مبلّغ در طرح مبلّغان امین، از آغاز امسال به مدارس خراسان جنوبی اعزام شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در نشست کمیته همکاری‌های آموزش و پرورش با حوزه‌های علمیه گفت: از ابتدای سال تحصیلی ۷۰۰ نفر از روحانیون مورد تأیید حوزه‌های علمیه استان برای تبلیغ، ترویج معارف اسلامی و اقامه نماز جماعت به مدارس استان اعزام شده اند.

او افزود: مبلّغین اعزامی به عنوان کمک مربی پرورشی، هدایت دانش آموزان، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و اجرای تخصصی سلسله مراتب طرح تربیتی امین برای کودکان و نوجوانان و پاسخگویی به شبهات، با اولیای مدارس در دوره‌های مختلف تحصیلی مشارکت دارند.

موسوی نژاد ترویج کرامت و ارزش‌های والای انسانی، گناه گریزی، بصیرت افزایی، نهادینه کردن محبت به خدا و اهل بیت (ع) و تبیین جایگاه علم و عالم در بین دانش آموزان را از جمله شاخص‌های طرح امین در مدارس برشمرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه هماهنگی با اولیاء و مدیران مدارس و حضور هفته‌ای ۱۳ ساعت در مدارس از دیگر وظایف مبلّغان طرح تربیتی امین است عنوان کرد: برای ساماندهی برنامه‌های مبلّغان و پرهیز از تشدد در برنامه‌ها ۱۲ کتاب با شاخص‌های تعلیم و تربیت مبتنی بر سند تحول برای ۱۲ پایه تحصیلی از سوی  حوزه علمیه قم تهیه و به چاپ رسیده و در اختیار مبلّغان استان قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار