استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جذب نیروی مورد نیاز کارخانه‌ها و مراکز صنعتی استان فقط از طریق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می‌شود.

سید علی احمدزاده گفت: برخی متقاضیان خواستار دریافت تسهیلات مشاغل خانگی هستند که با توجه به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این تسهیلات را در اختیار دارند می‌توانند به این دستگاه‌ها مراجعه کنند.

او افزود: افرادی خواهان سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی هستند و از ما می‌خواهند علاوه بر حمایت، تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار داده شود باید به حوزه اقتصادی و معاون اقتصادی استانداری مراجعه و درخواست خود را ارائه دهند.

احمدزاده در پاسخ به درخواستی از روستای دهنوی شهر یاسوج مبنی بر اینکه مدرسه روستا فاقد برق و گاز است،بیان داشت: بلافاصله با مدیران شرکت توزیع نیروی برق و شرکت گاز تماس و موضوع در دستور کار قرار گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به درخواست یکی از زیتون کاران در باشت مبنی بر اینکه در بارش‌های اخیر خسارت به محصول خود وارد شده است، ادامه داد: از شرکت تعاون روستایی خواسته شده خرید تضمینی زیتون از این کشاورز را در دستور کار قرار داده و ۱۵۰ تن زیتون را خریداری کند.

او در یکی از روزهای هر هفته بصورت چهره به چهره و یا از طریق سامانه سامد ،مشکلات شهروندان هم استانی را دریافت و برای حل آنها دستورات لازم را به مسئولان ذیربط صادر می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.