معاون امور توانمندسازی کمیته امداد امام خمینی (ره) تایباد گفت: بیش از ۲ هزار مورد خدمات درمانی توسط یک گروه جهادی پزشکی به مددجویان این نهاد ارائه شد.

محمدعلی قاینی معاون امور توانمندسازی کمیته امداد امام خمینی (ره) تایباد گفت: تعداد ۲ هزار و ۷۲۰ مورد انواع خدمات درمانی توسط گروه جهادی پزشکی یاس فاطمی از تهران به مددجویان تحت پوشش این شهرستان ارائه شد که با رضایت مردم همراه بود.

او افزود: گروه جهادی یاس فاطمی از ۱۸ آبان به مدت سه روز در شهر تایباد مستقر شدند که شامل ۲۳ پزشک و پیراپزشک بودند و خدماتی از قبیل دندانپزشکی، زنان و مامایی، پزشک عمومی، پرستاری و تریاژ، روانشناسی، طب سنتی، آزمایشگاه و داروخانه ارائه دادند.

معاون امور توانمندسازی کمیته امداد امام خمینی (ره) تایباد ادامه داد: ۸۰ درصد خانواده‌های شناسایی شده که نیاز به خدمات پزشکی داشتند، به این گروه جهادی مراجعه کردند و از خدمات آن‌ها بهره‌مند شدند.

قاینی بیان کرد: بیش از ۵۰۰ نفر مددجوی شیعه و اهل سنت کمیته امداد تایباد از خدمات این گروه جهادی استفاده کردند و به صورت رایگان ویزیت و درمان شدند.

او تصریح کرد: شهرستان تایباد، صد و پانزدهمین اردوی این گروه جهادی پزشکی از تهران بود که هدف آن خدمت رسانی به مردم مناطق مرزی و محروم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.