معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت:فضای استان خراسان جنوبی در بحث سرمایه گذاری رتبه سیزدهم را در کشور دارد.

کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در سفر به خراسان جنوبی از مرکز خدمات سرمایه گذاری استان بازدید کرد.

او ضمن بازدید از این مرکز گفت: فضای استان خراسان جنوبی در بحث سرمایه گذاری رتبه سیزدهم را در کشور دارد و این اتفاق خوبی است.

او افزود: در حوزه صنعت ومعدن باید کمک‌های خوبی صورت بگیرد و جذب سرمایه گذار به درستی انجام شود.

کوشش تبار بیان کرد:  طرح‌های بزرگی در این استان مصوب شده که این سخت کوشی و پشتکار شما قابل تامل است و بدانید که آینده روشنی در بحث سرمایه گذاری پیش رو دارید.

او با اشاره به فضای خوب سرمایه گذاری در این استان گفت: فرصت‌های شغلی در شهرستان‌ها باید بارگذاری شود و در مردم ایجاد اشتغال و امید صورت گیرد.

کویر تایر مصداقی از ایران قوی

کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از کارخانه کویرتایرو نمایشگاه داخلی سازی قطعات بازدید کرد.

وی در آیین اعطای جواز تاسیس شهرک صنعتی غیردولتی تخصصی صنایع لاستیک کویر تایر گفت:کویر تایر مصداق ایران قوی است و بزرگترین دستاورد شما پرورش نیرو‌های جوان خلاق و باور ما می‌توانیم است.

او افزود:از ابتدای انقلاب تلاش دولت و نظام جمهوری اسلامی قطع حلقه‌های وابستگی ارزش‌ها به بیگانگان است.

کوشش تبار گفت :توجه و اقبال جدی دولت به فعالان اقتصادی قابل ستایش است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطفه‌ای وزرات کشور گفت: فعال‌تر شدن و توسعه شما از طرف دولت چه معافیت‌ها و چه تشویق‌ها انجام گیرد تا مشوقی برای سایر سرمایه گذاران باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.