حجت الاسلام موسوی گفت: فرد استخراج تمام مطالبات و مسایل مربوط به جوانان و مواجهه صحیح با مسایل جوانان ۳ راهبرد مهم در این زمینه است.

حجت الاسلام سیدمحمدنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز با بیان این که جبهه داخلی برای موفقیت در جنگ ترکیبی ۳ راهبرد مهم را باید مد نظر قرار دهد آن‌ها را شناخت درست از جوانان ایرانی و ظرفیت‌های آنان، استخراج تمام مطالبات و مسایل مربوط به جوانان و مواجهه صحیح با مسایل جوانان ارزیابی کرد.

او افزود که دستگاه‌ها و عرصه‌های فرهنگی باید تلاش کنند که ماموریت مهم جهاد تبین بر مدار جوان و نوجوان محقق شود، زیرا آن‌ها از طهارت فکری برخوردار بوده و پیشران حرکت کشور هستند.

به گفته آقای موسوی فرد دشمنان در این شرایط حساس موفق شده اند تعدادی از افراد را از طریق غفلت در فضای مجازی به صحنه بیاورد. او سپس بزرگترین عیب نسل امروز را مطالعه نکردن تاریخ دوران‌های مختلف از گذشته، معاصر، قبل از انقلاب و بعداز انقلاب دانست که موجب غفلت و فریب جوانان می‌شود.

خطیب جمعه اهواز با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن که از اجزای گوناگونی تشکیل شده گفت: جنگ ترکیبی بر مبنای ادراک و شناخت است یعنی دشمن بر روی قوه ادراک و شناخت مخاطبان خود کار می‌کند و ذهن افراد را در اختیار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.