حجت الاسلام محمدعلی قدس‌پور گفت: برخی سلبریتی‌ها در اغتشاشات اخیر جوزده عمل کردند،اگر می‌گویند مهسا امینی توسط گشت ارشاد کشته شد، مدرک ارائه کنند.

خطیب جمعه سمناندر خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمنان افزود: لازم است سلبریتی‌ها با تشکیل مجمع عقلا، در چنین شرایطی عاقلانه عمل و احساسات را کنترل کنند.

امام جمعه موقت سمنان تشکیل مجع عقلا در بین استادان دانشگاه را نیز خواستار شد و اظهار داشت: دانشگاه صنعتی شریف ۱۲ هزار دانشجو دارد و اگر تنها ۴۰۰ نفر معادل چهار درصد اقدام زشتی می‌کنند، به همه تعمیم داده نشود.

وی بیان کرد: از استادان انتظار می‌رود اجازه دهند دانشجو به عنوان یک شخصیت اهل علم در اذهان عمومی شکل بگیرد و مردم مطمئن باشند چنین چیز‌هایی در دانشگاه غالب نیست.

حجت‌الاسلام قدس‌پور ابراز داشت: از طرفی این چهار درصد دارند آپارتاید علمی ایجاد می‌کنند و می‌گویند استاد دانشگاهی که تشویق به فتنه می‌کند بازداشت نشود.

وی با بیان اینکه قرآن کریم در سوره نبا (خبر) از نباء عظیم سخن می‌گوید، ادامه داد: پیامبر (ص) امام علی (ع) را به عنوان نباء عظیم معرفی کرد، یعنی فردی که می‌تواند مدیریت جامعه اسلامی را بر پایه علم و وحی پیغمبر هدایت کند که کار دشواری است.

خطیب جمعه سمنان اضافه کرد: نباء عظیم حکومت و شئونات ولایت امام علی (ع) و یکی از شئونات حکومت امیرالمومنین، نظام جمهوری اسلامی و نظام، ولی فقیه است که عالمگیر شد و امروز اندیشمندان غربی، جمهوری اسلامی را ابر قدرتی می‌بینند که به مبارزه با غرب آمده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار