گلرو با بیان اینکه تعداد روستا‌های فاقد اینترنت در مهدی‌شهر تا ابتدای سال قبل ۲۲ روستا بوده که به ۱۳ روستا خدمت رسانی شد.

 نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه زیرساخت اینترنت در ۱۳ روستای مهدی‌شهر راه اندازی شد، تاکید کرد: تا ابتدای سال گذشته تعداد روستا‌های فاقد اینترنت در مهدی شهر ۲۲ روستا بود.

وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد روستا‌های فاقد زیرساخت ارتباطات در مهدی شهر به ۹ روستا کاهش یافته است، افزود: تنها یک روستای شهرستان سمنان، فاقد اینترنت پرسرعت است که تلاش داریم مشکل این روستا را هم حل کنیم.

نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه شش روستای شهرستان سرخه، فاقد اینترنت پرسرعت است، تاکید کرد: تلاش داریم تا زیرساخت‌های روستایی را توسعه دهیم و از سوی دیگر شرکت‌های دانش بنیان برای افزایش بهره وری در روستا‌ها ورود کنند.

گلرو با بیان اینکه اساس پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم است، تاکید داشت: در دوران طاغوت نظام، مرکز، پیرامون در کشور حاکم بود، به نحوی که در مرکز تنعم و برخورداری و در پیرامون، محرومیت و فقر را شاهد بودیم.

وی افزود: مجوز گاز رسانی به تمامی روستا‌های پشت کوه در شهرستان مهدی‌شهر از وزیر نفت اخذ گردیده و بزودی عملیات اجرایی این طرح آغاز خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار