حجت الاسلام بارانی گفت: موشک‌های قاره پیمای ایران اسلامی امروز می‌تواند تمام پایگاه‌های آمریکا را مورد اصابت قرار دهد.

 امام جمعه مهدی‌شهر در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مهدی‌شهر، با اشاره به فتنه اخیر، و با طرح این سوال که نظام سلطه این میزان هجمه فرهنگی، نظامی و اقتصادی را علیه کشورمان در طول چهار دهه انجام داده است؟ بیان کرد: نقش ایران در آینده نظم نوین جهانی، پاسخ این سوال محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه چند سال قبل بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند سند فوق سری از سران آمریکا افشا شده که در آن آمریکایی‌ها اعلام کرده‌اند که در دوران جنگ سرد، کسی جرأت نداشت به ما جسارت کند چرا که هیمنه آمریکا بسیار بزرگ بود، اما اخیراً کشور‌هایی مانند هند و چین با برنامه‌هایشان اقتدار آمریکا را به چالش کشیده‌اند.

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه سرچشمه این قدرت از ایران اسلامی است که با تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان هیمنه آمریکا را فرو ریخت و با شعار مرگ بر آمریکا در دنیا فراگیر شد، بیان کرد: آمریکا دیگر هیمنه سابق را ندارد.

بارانی با بیان اینکه ادبیات آمریکایی‌ها در واقع بسیار زیبا بیان می‌شود و بسیاری نیز آن را باور می‌کنند، برای مثال بوش اعلام کرد که ایران محور شرارت است و این یعنی هر کشوری که ادبیات آمریکا را نپذیرد، محور شرارت می‌شود، گفت: ایران اعلام کرد که قرار است روی پای خودش بایستد و به همین دلیل آمریکا ایران را تأثیرگذار در معادلات جهان دانسته است.

وی با بیان اینکه آمریکا می‌داند که ایران دارای چهار عظمت است که قدرت آینده در نظم نوین جهانی را تسخیر خواهد کرد، افزود: ایران اسلامی در انرژی بسیار حرف برای گفتن دارد همچنین در عرصه گفتمانی کسی که امروز در منطقه خاور میانه حرف اول را می‌زند ایران اسلامی است و در سوریه و عراق تا یمن با تأثیرگذاری ایران اسلامی، سبب شده تا دشمنان جایی نداشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار