جشنواره پاییزه کودک و نوجوان با محوریت ترویج مکتب سرداردل‌ها و آموزش اصول شهروندی از امروز در زرند آغاز به کار کرد.

جشنواره پاییزه کودک و نوجوان با محوریت ترویج مکتب سردار دل‌ها و آموزش اصول شهروندی با حضور مسئولان شهرستان زرند و مردم در سالن سینمای آزادی زرند گشایش یافت.

عباس ایرانمنش، رئیس شورای شهر زرند هدف از این جشنواره را آموزش وظایف فرهنگی و اجتماعی به کودکان و نوجوانان، نمایش هنر کودکان و نوجوانان در غرفه‌های فرهنگی، آشنایی کودکان و نوجوانان با دوستان و اجتماع و ارتقا و انتقال تعاون، تعامل و تفکر کودکان و نوجوانان با دیگران عنوان کرد.

او بیان کرد: امیدواریم در آینده کودکان و نوجوانانمان بتوانند با فرهنگ پویا و بسیار زیبا در جامعه نقش آفرینی کنند.

ایرانمنش تصریح کرد: در این جشنواره، ۱۰ غرفه فرهنگی کودک و نوجوان و بیش از ۱۰ غرفه صنایع دستی و تولیدات خانوادگی برپا شده است.

او افزود: در این جشنواره ، برنامه‌های متنوعی برای بزرگسالان، کودکان و نوجوان تدارک دیده شده است.

رئیس شورای زرند بیان داشت: نکته مهمی که کودکان و نوجوانان و بزرگسالان در فرهنگ شهری باید به آن توجه داشته باشند نظافت شهر و حفظ، اموال عمومی است که امیدواریم این موضوع با کمک هم محقق شود.

ظهیر صادقی، معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری زرند هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد شور و نشاط در بین آحاد مردم زرند به ویژه کودکان و نوجوانان عنوان کرد و افزود: در این جشنواره به شرکت کنندگان، آموزش‌های ایمنی و آتش نشانی، نقاشی و استعداد یابی ارائه می‌شود.

او با بیان اینکه این جشنواره  از امروز آغاز به کار کرده است و به مدت ۳ روز ادامه دارد، گفت: در این جشنواره، بانوان زرندی در قالب غرفه‌های متخلف، محصولات و تولیدات خانگی خود را به نمایش گذاشتند.

صادقی بیان کرد: در حاشیه این جشنواره، نمایشگاه صنایع دستی و نقاشی کودکان با محوریت ترویج مکتب حاج قاسم و آموزش اصول شهروندی برپا شده است.

او تصریح کرد: همچنین در این جشنواره، مسابقات بازی‌های بومی و محلی برگزار می‌شود که تاکنون مورد استقبال خوب شهروندان زرندی قرار گرفته است.

معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری زرند بیان کرد: در طول سال جشنواره‌های مختلفی در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی زرند در دستور کار قرار دارد.

در پایان این جشنواره به شرکت کنندگان به قید قرعه، جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار