کتاب درآمدی بر مکتب شعر عاشورایی آذربایجان تالیف جلال محمدی در اتاق جلسات خانه فرهنگ تبریز برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: چهارشنبه ۲۵ آبان که با عنوان کتاب، رسانه و زبان فارسی نامگذاری شده است، کارگاه آموزشی آشنایی با مکتب شهید سلیمانی ویژه اصحاب فرهنگ و فعالان عرصه کتاب با همکاری معاونت فرهنگی و هنری سپاه عاشورا در کانون بسیج جوانان برگزار می‌شود و ویژه برنامه «عصر کتاب تبریز» ویژه تجلیل از خادمان کتاب به همراه رونمایی از کتاب مجموعه اسناد تاریخی ایران و روسیه در قفقاز تالیف دکتر محمد علی پرغو عصر در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار خواهد شد.

ناظمی افزود: پنج شنبه ۲۶ آبان که با عنوان روز ناشران، کتابفروشان و ارکان صنعت نشر نامگذاری شده نیز کارگاه تخصصی اقتصاد فرهنگ و صنعت چاپ و نشر ساعت ۱۰- ۱۲ قبل از ظهر در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز ترتیب خواهد یافت.

 اواضافه کرد: روز جمعه ۲۷ آبان که روز کتاب، ورزش و جوانمردی نامگذاری شده است، همایش مردمی سلامت روح و جسم با کتاب و ورزش برگزار و ساعت ۸ صبح در پارک ائل گلی تبریز کتاب به ورزشکاران اهدا می‌شود.

او ادامه داد: روز شنبه ۲۸ آبان و در آخرین روز هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران ویژه برنامه «بر آئین مهر» مراسم نکوداشت یک عمر فعالیت تربیتی حجت الاسلام استاد حسین قدوسی با همکاری دفتر نماینده، ولی فقیه در استان، استانداری آذربایجان شرقی، ادارات و سازمان‌های فرهنگی و علاقمندان استاد عصر در تالار معلم تبریز برگزار می‌شود.

برچسب ها: کتاب ، ناشران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.