رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به تعمیرات اساسی صورت گرفته در خوابگاه‌های دانشجویی طی تابستان سال جاری، گفت : در مجموع بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار امسال صرف خرید و تجهیز سرا‌های دانشجویی شده است.

محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت : در مجموع تعداد چهار هزار و ۷۸ نفر در خوابگاه‌های دانشجویی ساکن هستند که از این تعداد ۲ هزار و ۳۶۶ نفر را دختران و هزار و ۶۸۰ نفر را دانشجویان پسر تشکیل می‌دهند.

وی مساحت کلی خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه رازی را ۴۲ هزار و ۴۵۰ مترمربع اعلام کرد و گفت: در مجموع تعداد ۶ خوابگاه، ۲۱ بلوک و ۱۷ واحد خوابگاه متأهلی داریم.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه با قدردانی از حمایت‌های ریاست سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دانشگاه رازی افزود: در حوزه ارائه تسهیلات دانشجویی نیز امسال ۱۶ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال تسهیلات به دانشجویان اعطا شد که رشد ۵۵ درصدی در میزان پرداخت وام‌های دانشجویی نسبت به سنوات اخیر را شاهد بوده‌ایم.

احمدی با اشاره به اینکه ۲۶ فضای ورزشی روباز و سرپوشیده در دانشگاه رازی وجود دارد، گفت: ۱۸ رشته ورزشی شامل تکواندو، فوتسال، کشتی، تنیس روی میز، بدمینتون، هندبال، بسکتبال، والیبال، ایروبیک، دومیدانی، شطرنج، ورزش‌های زورخانه و باستانی، تیراندازی، کاراته، فوتبال، یوگا، کوهپیمایی و ورزش‌های همگان در دانشگاه فعال است.

وی از فعالیت پنج سلف سرویس در دانشگاه رازی خبر داد و گفت: متوسط پرس غذای توزیع شده در وعده‌های نهار و شام هفت هزار و هفت هزار و ۵۰۰ پرس و متوسط پرس غذای توزیع شده در ماه ۱۵۴ هزار پرس است.

احمدی با اشاره به کلنگ زنی پروژه خوابگاه دانشجویی متأهلین دانشگاه رازی طی ماه‌های اخیر، خواستار مساعدت و حمایت جدی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم برای تأمین بودجه مورد نیاز این پروژه شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.