در پی توهین رسانه‌های معاند به روحانیت، پویش مردمی عمامه بوسی و تکریم روحانیت در استان مرکزی در حال اجراست.

نیرو‌های مردمی و فعالان فرهنگی استان مرکزی پویش عمامه بوسی و تکریم روحانیت را در استان مرکزی راه اندازی کرده تا به همگان نشان دهند که مردم همچنان دغدغه دین دارند و حامی روحانیت و حکومت دینی هستند؛ همچنان این پویش در حال اجراست.

فتنه یهودی-سعودی اخیر به صورت یک جنگ ترکیبی از سوی دشمنان به راه افتاد و دشمن از تمام ظرفیت‌های میدان و رسانه برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد.

یکی از این اضلاع این جنگ ترکیبی توهین به روحانیت و لباس روحانیت با استفاده از نیرو‌های اجیر شده در میدان با عنوان عمامه پرانی و انعکاس رسانه‌ای بود تا روحانیت که همیشه در فتنه‌ها به روشنگری می‌پرداخته در انزوا قرار گیرد و به خیالشان راحت‌تر بتوانند ایران اسلامی را به زانو درآورند.

شما مخاطب عزیز هم می‌توانید تصاویری با این مضمون تهیه کرده و برای ما بفرستید تا در کانال وسایت باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی به نام خودتان یا بی نام منتشر کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
مشکل مردم معیشت وزندگی پر از فراز ونشیب است گرانی وتورم بی حد ومرز است دولت باید کنترل کنه مردم باعمامه مشکلی ندارند مشکل ملت عدم نظارت دولت به قیمتهاست که هر روز در حال پروازه....لطفا کاری کنید دولت خود باعث گرانی وتورم نشود