در همایش شاعران هنرمندانی از سراسر کشور به مدت ۳ روز در زیباکنار علاوه بر اجرای شعر و موسیقی به نقد و بررسی آثار خواهند پرداخت.

دبیر همایش شاعران و موسیقی دانان برگزاری این همایش را در راستای تحول حوزه موسیقی رسانه ملی عنوان کرد و گفت: هنرمندانی از سراسر کشور به مدت ۳ روز در زیباکنار علاوه بر اجرای شعر و موسیقی به نقد و بررسی آثار خواهند پرداخت.

ملکوتی افزود: در روز نخست این همایش شاعرانی از ایران و پاکستان شعر خواندند و گروه‌های موسیقی نیز قطعه‌های سنتی و محلی اجرا کردند.

قائم مقام رئیس رسانه ملی در افتتاحیه همایش شاعران و اهالی موسیقی که در زیباکنار رشت برگزار شد با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های شاخص شهدا دور بودن خوف و حزن از دلشان بود افزود: هنرمندان واقعیِ هم مسیر با شهدا، ترس و اندوه را از جامعه دور می‌کنند.

وحید جلیلی با اشاره به تلاش دشمنان برای تجزیه جغرافیایی و فرهنگی ایران، افزود: بدخواهان همواره به دنبال ایجاد حس تنفر نسبت به کسانی هستند که نقشه و توهمات آن‌ها را نقش برآب می‌کنند.

وی با بیان اینکه معاندان به جنگ با هویت ایران آمده اند نه صرفا جنگ با جمهوری اسلامی، گفت: دشمنانی مانند بن سلمان به دنبال جبران شکست‌هایی هستند که در تاریخ اسلام از شیعیان و ایرانیان متحمل شده اند.

برچسب ها: شاعران ، موسیقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.