۱۱ هزار و ۶۲۸ بانوی ورزشکار در قم بیمه هستند

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان قم گفت:۱۱ هزار و ۶۲۸ نفر از بانوان ورزشکار استان قم امسال بیمه ورزشی شدند و این به معنای فعالیت حرفه‌ای این تعداد افراد در ورزش بانوان است.

سیده لیلا عنبری گفت: آمادگی جسمانی، بدنسازی، تکواندو، ژیمناستیک، کاراته، والیبال و وشو رشته‌های ورزشی پر طرفدار در بین بانوان قمی می‌باشد.

او با اشاره به بانوان ورزشکار دعوت شده به اردوی تیم ملی در ۶ ماه اول امسال تعداد آنان را ۲۴ نفر عنوان کرد.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان قم همچنین به موفقیت‌های بانوان ورزشکار قمی در میادین بین المللی اشاره کرد و افزود: انتخاب فاطمه محقق به عنوان مربی تیم ملی تنیس روی میز نونهالان و زهرا احمدی نیا به عنوان مربی تیم ملی هندبال جوانان در مسابقات جهانی اسلوونی از موفقیت‌های سالجاری ورزشکاران بانوی قمی است.

عنبری گفت: مهسا آراسته نیز امسال به عنوان مربی تیم ملی والیبال در مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی ترکیه و مسابقات بین المللی تایلند شرکت کرد.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان قم در ادامه بیان کرد: النازقاسمی، فاطمه خلیلی و نوریه عباسی نیز درسالجاری به مسابقات همبستگی کشور‌های اسلامی در ترکیه اعزام شدند.

عنبری تاکید کرد: نسترن گودرزی فراهانی، زهرا فتوتی و هانیه قراگوزلو نیز به مسابقات بین المللی قزاقستان و مقدونیه اعزام شدند و این سه تن مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا هندبال در قزاقستان را به گردن آویختند.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان قم افزود: تیم بسکتبال بانوان این استان نیز امسال در مسابقات لیگ دسته دوم بانوان کشور به عنوان قهرمانی دست یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار