نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی برای تأمین تجهیزات بیمارستان‌های حوزه انتخابیه با معاون درمان وزارت بهداشت و درمان دیدار و گفتگو کرد.

عبدالکریم جمیری در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به نشست خود با دکتر کریمی معاون وزیر بهداشت گفت: پیرو بازدید‌های میدانی صورت گرفته از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم و جمع بندی کمبود‌ها و نواقص موجود، فهرستی از تجهیزات مورد نیاز این مراکز تهیه شد و بنده برای تأمین این تجهیزات که ضروری و حیاتی هستند به سراغ معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان رفتیم.

او می‌گویدد: پیرو بازدید‌های صورت گرفته از مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر، فهرستی از ضروری‌ترین تجهیزات و کمبود‌های این مرکز تهیه شد که دستگاه‌های اتوکلاو پلاسما، الکتروشوک، سی تی اسکن انژکتور، مانیتور پرتابل و NST دوقلو از جمله این کمبودهاست و برای تهیه آن‌ها به حدود ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم بیان کرد که بیمارستان شهر عالیشهر نیز از جمله مراکز درمانی استان بوشهر است که توسط شرکت عمران عالیشهر ساخته شده و برای راه اندازی نیاز به تجهیزات دارد. مرکز بهداشت شهر عالیشهر با توجه به افزایش جمعیت و مراجعه روستا‌های همجوار جوابگوی مردم منطقه نمی‌باشد و برای رفع مشکلات مردم هر چه سریعتر باید بیمارستان تجهیز و راه اندازی شود.

جمیری اذعان کرد: در شهرستان‌های گناوه و دیلم نیز پیرو بازدید‌های میدانی از بیمارستان‌های امیرالمومنین (ع)، سوانح و سوختگی گناوه و بقیه الله (عج) دیلم و نظرات کارشناسی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی، به تجهیزاتی از جمله سی تی اسکن، رادیولوژی دیجیتال، رادیولوژی پرتابل، سی آر م، ماموگرافی و اتو آنالایزر نیاز است که به صورت مکتوب به وزارت بهداشت ارائه شد.

او گفت: در سفر وزیر محترم بهداشت به استان بوشهر از بیمارستان تخصصی قلب بوشهر و مرکز غربالگری سرطان بازدید شد و دکتر عین اللهی قول مساعد دادند تجهیزات مورد نیاز این مراکز را تأمین کنند.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست با معاون محترم درمان وزیر بهداشت فهرست نیازمندی‌های ضروری مراکز درمانی حوزه انتخابیه به تفکیک و به صورت مکتوب ارائه شد و ایشان قول مساعد دادند با تأمین بودجه لازم درخصوص تأمین این تجهیزات اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.