فرماندار ماهشهر گفت: اداره کل پشتیبانی امور دام نسبت به پرداخت هزینه‌های حمل و نقل و تأمین لجستیکی انتقال بار از گمرک بندر امام خمینی (ره) اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

فرماندار ماهشهر گفت: بندر امام خمینی (ره) بعنوان یکی از بنادر مهم و استراتژیک در کشور نقش بسزایی در حمل و نقل دریایی داشته و در سال‌های اخیر جایگاه نخست در تأمین و ترخیص کالا‌های اساسی همچون دانه‌های روغنی و اقلام غذایی را به خود اختصاص داده است که همین امر میطلبد تا مسئولان امر توجه ویژه‌ای به این بندر نمایند.

بندری می گوید: در خصوص بحث ترخیص کالا و انتقال آن از گمرک بندر امام خمینی (ره) از دو سازمان پشتیبانی امور دام و حمل و نقل استان خوزستان انتظار ویژه‌ای داریم که در بخش پشتیبانی امور دام، انتظار این است نسبت به پرداخت هزینه و کرایه بار خودرو‌های حمل و نقل اهتمام ویژه‌ای داشته و اقدام مؤثر و رضایتمندی نمایند، ضمن آنکه از نظر لجستیکی، قویتر عمل نموده و خودرو‌های سنگین حمل بار و انتقال هرچه سریعتر نسبت به ترخیص و بارگیری کالا اقدام کرده و گزارش کار خود را بطور روزانه به فرمانداری اعلام نمایند.

به گفته او از سازمان حمل و نقل استان خوزستان نیز انتظار می‌رود ضمن افزایش خودرو‌ها جهت بارگیری کالا و انتقال آن، درخصوص فراخوانی نسبت به اعزام وسایل نقلیه سنگین باربری برای تسریع در امر جابجایی کالا اقدام مؤثری داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.