مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین از جریمه ۱۰۰ میلیون تومانی واحد صنفی متخلف برای نگهداری لوازم خانگی قاچاق خبر داد.

 علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: با همکاری پلیس امنیت اقتصادی، بازرسان سازمان صمت و اداره کل تعزیرات حکومتی استان، یک واحد صنفی که اقدام به نگهداری انواع لوازم برقی خانگی قاچاق کرده بود، کشف و پرونده‌ای در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قزوین تشکیل شد.

وی افزود: بر اساس مستندات پرونده، شواهد موجود و بررسی‌های به عمل آمده، اتهام قاچاق محرز شد که علاوه بر ضبط و انتقال کالای مکشوفه به سازمان املاک تملیکی، متخلف به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال، جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

حسن پور خاطرنشان کرد: تولید کنندگان و فروشندگان موظف به درج شناسه بر روی کالا هستند و به کالا‌های فاقد شناسه، مجازات قاچاق اعمال می‌شود.

وی به بیان اثرات زیانبار قاچاق بر چرخه اقتصاد کشور، تولید ملی، تجارت، سرمایه گذاری و اشتغال جوانان پرداخت و یادآور شد: تعزیرات حکومتی با هرگونه؛ خرید، فروش، حمل و نگهداری کالا‌های خارج از ضوابط تعیینی دولت به شدت برخورد می‌کند.

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی، برای رسیدگی تخلفات را گزارش و اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.