لبنیات هراز در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر والیبال کشور، تیم مدعی پیکان را با اقتدار مغلوب کرد و هورسان رامسر هم سومین باخت را مقابل سایپا پذیرفت.

سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل این هفته میزبان مهمترین و حساس‌ترین مسابقه لیگ برتر والیبال بود و تیم لبنیات هراز که با ۷ برد و ۲۰ امتیاز در رتبه نخست جدول قرار داشت، به مصاف پیکان با ۵ برد و ۱۶ امتیاز و تیم دوم جدول رفت.

نماینده آمل در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیاز‌های ۳۱ بر ۲۹، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۸ پیکان را شکست داد و به هشتمین برد متوالی خود دست یافت و با ۲۳ امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

پیکان تهران نیز که عنوان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها را یدک می‌کشد با این ناکامی، سومین شکست خود را تجربه کرد تا فاصله‌اش با صدر جدول بیشتر شود.

محمدحسن خوشدل و اسماعیل صباغ ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که ۹۰ دقیقه طول کشید.

داود نافعی و مجتبی بیداریان نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند و پوریا فیاضی بازیکن تیم پیکان تهران در ست نخست این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

هورسان رامسر دیگر نماینده مازندران هم در خانه والیبال تهران به مصاف سایپا رفت و ۳ بر ۱ مغلوب خودروسازان تهرانی شد.

تیم سایپا که با یک برد، ۶ شکست و ۵ امتیاز در رتبه دوازدهم لیگ برتر حضور داشت، به دومین برد خود دست یافت و ۸ امتیازی شد.

هورسان رامسر در ست سوم ۲۵ بر ۱۷ نارنجی‌پوشان را شکست داد اما در سه ست اول، دوم و چهارم با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۲۳ مغلوب حریف شد تا سومین شکست فصل خود را تجربه کند.

امیر طلوع‌کیان و محمدحسین شفقی ناظران فنی و داوری این دیدار طولانی مدت بودند. مسعود ذوقی و علی‌اکبر پاکدلان نیز قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار