رئیس شورای هیئات مذهبی فارس با بیان اینکه دولت باید اراضی مذهبی را به فراخوان سرمایه گذاری امور خیر بگذارد، گفت: می‌توان این اراضی را در اختیار مسجدسازان و مدرسه سازان قرار داد.

رضا محمدیان‌ در جلسه دیدار مدیران و مسئولان فرهنگی فارس با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور که در نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس برگزار شد، گفت: در سیاستگذاری عمومی، پیشگیری آسان‌تر از درمان است و علاوه بر تبلیغات اسلامی سایر دستگاه‌ها هم باید مکلف به کمک به آموزش پرورش شوند و امروز آموزش پرورش کمک لازم دارد.

او گفت: مرکز محله در تقویت فرهنگ مهم است و هنوز پروژه‌های مسکن مهر ما کلانتری، مسجد و مدرسه ندارند و فقط به سوی پروژه عمرانی رفته‌اند.

رئیس شورای هیئات مذهبی فارس گفت: برای پروژه‌های مسکن ملی باید مدرسه، مسجد، درمانگاه و کلانتری هم در نظر گرفته شود و از ظرفیت خیران هم باید برای ساخت اماکن مذهبی استفاده کنیم.

محمدیان گفت: دولت اراضی مذهبی را به فراخوان سرمایه گذاری امور خیر بگذارد و زمین در اختیار مسجدسازان و مدرسه سازان گذاشته شود و اراضی دارای کاربری مذهبی به فراخوان گذاشته شوند و مرکز محله، مسجد است و باید کمبود مسجد رفع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار