مهم‌ترین حوادث قزوین امروز چهارشنبه هجدهم آبان ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ماموران پلیس مبارزه باقاچاق کالا و ارز شهرستان "تاکستان" حین گشت زنی در آزاد راه"قزوین-زنجان" به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، تعداد ۴۰ دستگاه دریل برقی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود، کشف و ۱ نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۸ کیلو تریاک در محمود آباد نمونه

سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی و فنی یکی از فروشندگان مواد مخدر در شهر محمود آباد نمونه را شناسایی و اقدامات وی را مورد رصد قرار دادند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی و کسب اطمینان از فعالیت متهم در این خصوص، چند اکیپ از ماموران مبارزه با مواد مخدر به همراه ماموران کلانتری"۲۱ محمود آباد نمونه" به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: پس از حضور ماموران و در بازدید از مخفیگاه متهم ۸ کیلو گرم تریاک بسته بندی شده که به صورت ماهرانه‌ای در منزل جاساز شده بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

سرهنگ علی بیگی با اشاره به اینکه کشف تعدادی آلات و ادوات مربوط به مصرف و توزین مواد مخدر از دیگر توفیقات این عملیات بود، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.