سونی در حمایت از محیط زیست، بسته بندی پلاستیکی را حذف می کند

سخنگوی شرکت بزرگ سونی اعلام کرد که از سال آینده از بسته بندی پلاستیکی استفاده نکرده و کاغذ را جایگزین پلاستیک می‌کند.

سخنگوی سونی اعلام کرد که از سال آینده، این گروه بزرگ فناوری حذف تدریجی بسته بندی پلاستیکی برای دستگاه‌های الکترونیکی کوچکی که تولید می‌کند، مانند گوشی‌های هوشمند، دوربین‌ها و لوازم جانبی صوتی را آغاز خواهد کرد.

از ماه آوریل، سونی دیگر از بسته بندی پلاستیکی در مراحل تولید هر محصول جدید استفاده نخواهد کرد. سخنگوی سونی به خبرگزاری فرانسه گفت که این گروه ژاپنی می‌خواهد تا سال ۲۰۲۵ پلاستیک‌ها را از بسته‌بندی تمام کالا‌های کوچک تازه طراحی شده حذف کند.

او گفت: "به جای پلاستیک، ما عمدتا از کاغذ یا به اصطلاح "مواد ترکیبی اصلی" ساخته شده از بامبو، کاغذ استفاده شده و الیاف نیشکر استفاده خواهیم کرد. "

سونی یک برنامه بلندمدت جهانی را با هدف دستیابی به "ردپای اکولوژیکی صفر" در طول چرخه عمر محصولات و فعالیت‌های تجاری خود تا سال ۲۰۵۰ اعلام کرده است.

سخنگوی سونی در نهایت می‌خواهد از بسته‌بندی‌های پلاستیکی محصولات بزرگ‌تر مانند تلویزیون‌ها خلاص شود، اما هنوز هیچ زمان خاصی برای این حرکت تعیین نشده است.

بیشتر پلاستیک ها، از جمله آن‌هایی که در بسته بندی و محصولات یکبار مصرف هستند، در طبیعت به راحتی تجزیه نمی‌شوند. این ماده می‌تواند به میکروپلاستیک‌های آلاینده تجزیه شود، ذراتی که در سراسر جهان و حتی در برخی از اندام‌های انسان یافت شده اند.

 

منبع: 24ae

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار