کارخانه طلای فاریاب برای ۱۳۰ نفر ایجاد اشتغال کرده است

مدیرکل صمت جنوب کرمان گفت:کارخانه طلای فاریاب با سرمایه گذاری بیش از ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای ۱۳۰ نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

مدیرکل صمت جنوب کرمان به همراه مشاور استاندار، فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان فاریاب از کارخانه طلای شهرستان فاریاب بازدید کرد.

مسلم مروجی فرد در حاشیه این بازدید ضمن قدرانی از توجه استاندار و مشاور وی به جنوب استان کرمان گفت: وجود کارخانه طلا در کنار فعالیت سایر کارخانه‌ها و معادن در شهرستان فاریاب و ایجاد اشتغال برای جوانان بومی این شهرستان از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته جنوب کرمان است.

او کفت: به واسطه حضور سرمایه گذاران در حوزه‌های مختلف معدنی و صنعتی، شاهد اشتغال صد‌ها نفر از جوانان این شهرستان و پیشرفت منطقه در ابعاد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... هستیم.

مروجی فرد افزود: کارخانه طلای فاریاب با سرمایه گذاری بیش از ۱۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۳۰ نفر به صورت مستقیم تاکنون توانسته نقش مهمی در تولید، اشتغال و انجام اقدامات متعدد در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در جنوب کرمان ایفا نماید.

وی با اشاره به حمایت و پشتیبانی اداره کل صنعت، معدن وتجارت جنوب کرمان از سرمایه گذاران تصریح کرد: همه نهاد‌ها و ادارات دولتی باید با تسهیل مسیر سرمایه گذاری و رفع موانع باعث جذب سرمایه گذاران بیشتر و پیشرفت جنوب کرمان شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.