قیمت ۶۴ هزار تومانی مرغ در همدان

رئیس اداره بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: در حال حاضر استان توان کشتار روزانه بیش از ۱۰۰ تن مرغ را دارد که جوابگوی استان خواهد بود.

رئیس اداره بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: با بیان اینکه قیمت مصوب مرغ گرم ۶۳ هزار تومان اعلام شده است، گفت: قیمت مرغ به ثبات رسیده و در حال حاضر به قیمت ۶۴ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

او با اشاره به اینکه قیمت مرغ در بعدازظهر حتی به ۶۲ و ۶۱ هزار تومان هم می‌رسد، گفت: پیک کاهش جوجه‌ریزی را گذراندیم و از این به بعد افزایش تولید را خواهیم داشت.

رئیس اداره بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه براساس گزارشات جوجه‌ریزی افزایش تولید را داریم، گفت: در حال حاضر استان توان کشتار روزانه بیش از ۱۰۰ تن را دارد که جوابگوی استان خواهد بود و آمادگی صدور مجوز برای خروج مرغ مازاد به استان‌های همجوار را داریم.

سرحدی با اشاره به اینکه تا پایان آبان جوجه‌‍ریزی استان مرز دو میلیون را رد خواهد کرد، گفت: جوجه ریزی آبان آمار خوبی بوده و تا پایان آبان مرز دو مکیلیون قطعه را رد می‌کند که بیش از نیاز ساتان است.

رئیس اداره بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان درباره قیمت تخم مرغ نیز گفت: قیمت مصوب تخم مرغ ۳۹هزار و ۸۰۰ تومان درب مرغداری است، اما در همدان وقتی از عمده فروشی به سمت خرده‌فروشی می‎رود به صورت دانه‌ای عرضه می‌شود که نیاز به نظارت بیشتری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار