مخلص الائمه از طریق مرکز سامانه ارتباط مردمی به تماس‌ها پاسخ داد.

مخلص الائمه استاندار مرکزی امروز در از طریق مرکز سامانه ارتباط مردمی دولت با نام اختصاری سامد در جریان مشکلات تعدادی از مردم قرار گرفت.

مخلص الائمه استاندار مرکزی در جریان این پاسخگویی با اشاره به اینکه تلفن گویای سامد برای انتقال درخواست و مشکلات مردم به مسئولان به صورت شبانه روزی راه اندازی شده است گفت: امروز در مرکز سامد از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفتیم و صحبت‌های مردم را شنیدیم.

مخلص الائمه افزود: امروز حدود ۲۴ تماس مردمی از طریق سامانه سامد بررسی شد و عمده درخواست‌های مردم مربوط به مسائل جاری زندگی آن‌ها بود که البته مواردی هم بود که مربوط به مسائل شهری و عمرانی بود که در صدد رفته همه مشکلات هستیم و رسیدگی‌ها در مجموعه سامد در یک چهار چوب منطم انجام می‌شود.

او اضافه کرد: بیشتر تماس‌های گرفته شده امروز مربوط به موضوعاتی از قبیل تعاونی مسکن و مشکلات مربوط به اشتغال و حوزه‌های معیشتی بود که مقرر شد بخشی از این مشکلات پیگیری شده و بخشی هم نیاز به بازدید میدانی برای رفع شدن دارد.

استاندار مرکزی بیان کرد: بخشی از این تماس‌ها که امروز گرفته شد مربوط به درخواست‌ها و تلفن‌های قبل بود که امروز مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم گرفته شد.

او ادامه داد: شمار زیادی از درخواست‌های مردم استان مرکزی در سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی در قالب ۵۰ هزار درخواست در چارچوب میز خدمت و سایر سرویس‌ها بررسی شد که از این تعداد حدود ۱۳ هزار در خواست مربوط به درخواست وام در حوزه مسکن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.