آغاز فعالیت سینما سپیدرود رشت با اکران یک انیمیشن

سینما سپیدرود رشت از امروز با اکران انیمیشن سینمایی «لوپتو» محصول حوزه هنری وارد چرخه فعالیت می شود.

مدیر روابط عمومی حوزه هنری گیلان گفت: سینما سپیدرود رشت از امروز (چهارشنبه ۱۸ آبان ماه) با اکران انیمیشن سینمایی «لوپتو» با شعار (شادی ساختنی است) به تهیه‌کنندگی محمدحسین صادقی و کارگردانی عباس عسکری محصول مرکز انیمیشن سوره حوزه هنری وارد چرخه فعالیت می‌شود.

مصطفی مسیب‌زاده افزود: این انیمیشن سینمایی موزیکال و کمدی اولین محصول سینمایی مرکز انیمیشن سوره است که با تکنیک سه بعدی در استودیو فراسوی ابعاد توسط هنرمندان کرمانی تولید شده است.

او تصریح کرد: حوزه هنری گیلان پیش از این دارای ۲ سینمای سیاهکل و رودسر در استان بود که سینمای سیاهکل با برف سال ۱۳۸۳ فرو ریخت و به علت بودجه‌های اندک هنوز در مرحله بازسازی قرار دارد، سینمای رودسر نیز بدلیل استهلاک تعطیل شد و عملا حوزه هنری در استان فاقد سینما شده بود.

به گفته مدیر روابط عمومی حوزه هنری گیلان، با خریداری سینما سپیدرود رشت از سوی حوزه هنری تعداد سینما‌های این مجموعه در کشور به ۲۳ استان رسید.

فعالیت این سینما که قرار بود در اواخر شهریور ماه آغاز شود، تاکنون محقق نشده بود.

گیلان پیش از بحران کرونا در سال ۱۳۹۸ دارای ۱۰ سالن سینمایی در قالب ۹ سینمای فعال بود که فعالیت سینما‌های استان از چرخه اکران خارج شد و در حال حاضر مجموعه‌های فعال استان کمتر از ۵ سینما است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار