مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آماده‌باش ۴۵۰ پرسنل راهداری به منظور اجرای طرح راهداری زمستانی در استان اردبیل خبر داد.

کلیم اله وثوقی از آغاز اجرای طرح راهداری زمستانی در این استان خبر داد و گفت: ابتدای هفته جاری در این خصوص در ستاد برای استان‌های سردسیر جلسه‌ای برگزار شد و برای اجرای این طرح از جهت تعداد و بهره‌گیری از ماشین‌آلات و راهدارخانه‌ها آمادگی داریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، میزان آمادگی این استان برای بهره‌گیری از امکانات راهدارخانه‌ها و شن، ماسه و نمک در زمستان را قریب به ۸۰ درصد خواند و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای این طرح انجام شده است و ماشن آلات زمستانی نیز درحال اعزام به محل استقرار خود هستند.

وثوقی از خرید ماسه و نمک خبر داد و اظهار کرد: برخی از کمبودها، اما باید از طریق بخش خصوصی تامین شود و در حال انجام فرآیند مناقصه ماشین‌های استیجاری هستیم تا مشکل کمبود خودرو نیز رفع شود.

او می‌گوید: ۴۵۰ پرسنل راهداری اعم از اپراتورها، نیرو‌های تخصصی نظارتی و نیرو‌های پشتیبانی در نظر گرفته شده است و ۳۱۷ دستگاه ماشین آلات زمستانی نیز در اختیار داریم، همچنین در این راستا با توجه به سردسیری بودن استان اردبیل ۴۰ هزار تن ماسه و نمک نیز پیش‌بینی شده است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، راهدارخانه‌های استان در ۲۳ محل و در قالب ۷۵ اکیپ استقرار یافته‌اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.